נושאים קשורים

מורה שהורשע בתקיפת חוסים פוטר מעבודתו

שאדי טרביה, שהורשע בתחילת 2023 בעבירות אלימות כלפי מטופלים קטינים, הועסק במקביל בבית ספר בסחנין. בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה קבע כי יש לסיים את העסקתו

גם אפוטרופוסים יורשו לבדוק ב”הר כסף” ו”הר הביטוח”

חידוש לפלטפורמה לבדיקת חסכונות וביטוחים של משרד האוצר: גם אפוטרופוסים יוכלו לגשת למידע כדי לשפר את המצב הפיננסי של האדם לו הם מסייעים

ביטוח לאומי: נפגעי איבה זכאים למימון טיפולים אלטרנטיביים

בין הטיפולים: דיקור סיני, עיסוי, רפלקסולוגיה, טיפול באמצעות בעלי חיים, טאי צ'י, ביו פידבק ואפילו גלישת גלים. איך מקבלים את ההחזרים? כל הפרטים בכתבה

לאהבה אין מגבלה: צפו בהצעת הנישואים המרגשת

במהלך ההכנות למירוץ "איתן", דור שירן, ספורטאי אוטיסט, הציע נישואים לבת זוגו טל הוף, גם היא עם מוגבלות. כמובן שהיא הסכימה: "אני מחכה כבר לחתונה"



“במלחמה לא לקחו בחשבון אנשים עם מוגבלויות”

כך הודה שר הרווחה, יעקב מרגי, בדיון מיוחד בכנסת וסיפר: "פינינו אנשים עצמאית לאזורים בטוחים". התחייב ללמוד ולהפיק לקחים: "באוצר קשובים אלינו"
ראשיחדשותאישום: בת 14 עם מוגבלות מירושלים נאנסה

אישום: בת 14 עם מוגבלות מירושלים נאנסה

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד החשוד בן ה-20. השופטת: "היא נראית בקושי בת 12"

נמצאה לאחר שנחשבה לנעדרת (אילוסטרציה: Bigstockphoto)

הפרקליטות מתכוונת להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד צעיר בן 20, החשוד באונס נערה עם מוגבלות מירושלים לפני כעשרה ימים.

הצעיר, ישי יהב, הובא הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בעיר, שם הוארך מעצרו עד ליום חמישי הקרוב. יהב נחשד בעבירות של אונס, מעשים מגונים ותקיפה.

מעצרו של החשוד התבצע לפני כשבוע וחצי, לאחר שהנערה, בת 14, תושבת ירושלים, הוגדרה כנעדרת במהלך אותו סוף שבוע. השוטרים שמצאו אותה טענו כי במהלך איתורה הבחינו ביהב כשהוא נמלט מהמקום.

במהלך הדיון בעניינו ביום רביעי האחרון, טען יהב כי הנערה שיקרה בנוגע לגילה ואמרה לו שהיא בת 18. השופטת, שרון לארי בבלי, לא התרשמה ואמרה כי “היא בקושי נראית בת 12”.

השופטת ציינה כי “יש עדות של אדם שראה את החשוד גורר את הנערה לשיחים בכוח. נראה שהמעשים המיניים בוצעו תוך הפעלת כוח”.   

מייסד "שווים", בעל 20 שנות ניסיון בעולם העיתונות. שימש כרכז הכתבים של ”ידיעות אחרונות“, עורך המוסף הכלכלי ”ממון“ ועורך התוכנית ”חדשות הבוקר“. בעל קשר אישי לקהילת המוגבלויות: בנו הבכור אוהד הוא אוטיסט.

כתבות אחרונות